Follow on Bloglovin

zaterdag 21 juni 2014

Lemon and Lime!: Maybelline super stay gel nail colors megawatt 7 days.


Ik zocht deze twee lakjes uit bij het Kruidvat tijdens de 1+1 gratis actie. Het zijn de  gellakjes van Maybelline New York. Ze zouden tot 7 dagen blijven zitten. Dat heb ik wel vaker als belofte gezien maar bij mij vlogen de chips er al na 2 dagen af. Toch probeer ik het altijd weer uit, in de hoop dat de bewering waar blijkt. Dus ook deze. Ik zag veel roze en paars en zelfs blauw maar ik ga deze twee voor jullie testen.









Wie wordt er nou niet blij van zulke vrolijke kleurtjes. Ze zijn fel genoeg om op te vallen maar niet neon fel. Ze zijn mat maar er zit een topcoat in en die zorgt voor de mooie glans.


De kleurtjes hebben toepasselijke namen. De gele: lockout lemon en de groene: lime me up.
































Er zit een fijn breedt kwastje aan waarmee je in 1 beweging je gehele nagel lakt. Ik vind de lak wel wat stroperig maar bij een tweede laagje zie je daar niets meer van en dekt hij prima. Ik vind het een mooi lakje in een zacht bijna pastel kleurtje. Absoluut geen neon geel maar een hele draagbare kleur.
























Ik ben sowieso gek op groen dus deze kleur groen bevalt me ook weer.Vooral omdat hij niet te donker is en lekker mat. De lakjes kosten 8.99 per stuk. Op dit moment  bij het Kruidvat krijg je er 1 gratis wanneer je er 1 koopt. Ik vind dat hij aardig goed blijft zitten, mits op een perfecte nagel. Wanneer je een nagel hebt die bladdert , krijg je na 2 dagen al chips. Net zoals bij gewone nagellak.
Maar hij blijft niet 7 dagen mooi zitten. Wel ongeveer 4 dagen.

Heb jij wel een nagellak gevonden die echt een week mooi blijft zitten.

Let me know? 

Liefs,
Klaartje.

































4 opmerkingen:

  1. Ja hè. Alle andere kleurtjes zijn ook mooi en echt zomers. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O.P.I belooft het volgens mij niet maar het is een feit dat deze een week blijft zitten met een paar kleine randjes rondom die weg zijn. x

    BeantwoordenVerwijderen