Follow on Bloglovin

maandag 2 juni 2014

Sleek Garden of Eden oogschaduw palette.

Mijn favorite oogschaduwkleur is groen. Nou zou je denken dat ik om kom in groene oogschaduws  maar niets is minder waar. Ik had 1 mono kleurtje; glanzend grijs/groen en wilde graag meer en lichtere tinten groen. Toen viel mijn oog op het  garden of  Eden palette van Sleek. Dit palette bevat  een aantal roze tinten die ik ook graag draag en ik vind het samen ook een mooie combinatie.











 Het palette bevat 12 kleuren evenals de namen daarvan, geinspireerd op de Flora en Fauna.Oke groen en roze liefhebbers: lees gauw verder want ik ga hem voor jullie testen!



            
 Dit zijn swatches van de bovenste rij. De glanzende tinten zijn goed gepigmenteerd.     Sommige matte , zoals entwined, adam's apple en forbidden zijn dat niet.


 Ik vind vooral de groene tinten: fig, evergreen en fauna erg mooi. Ben tevreden over dit palette ookal zitten er wat zwak gepigmenteerde kleurtjes bij. Daarin tegen blijven de goede kleuren rotsvast zitten en heb je nauwelijks fall out. Als ik ergens een hekel aan heb is het brokkelige oogschaduw, dan heb ik al geen zin meer om het aan te brengen. Ik zou zo weer een palette van Sleek kopen. En niet te vergeten heeft hij een prima prijs; 9.99 euro.

Te koop bij de webshop van Boozyshop.nl          


Heb je een favoriete kleur voor oogschaduw,
laat dan een reactie achter.

Liefs,
Klaartje.




 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten