Follow on Bloglovin

vrijdag 11 juli 2014

Boterzachte lippen met de Pink a Boo lippenstift van Clinique

Ik begon ooit met alleen mascara en lippenstift kwam op de laatste plaats. Eigenlijk begin ik het de laatste jaren pas leuk te vinden. Nu ben ik aan het experimenteren welke kleuren me het beste staan. Eerder ging ik voor nude of licht roze, nu krijgen mijn kleuren wat meer pit. Zo draag ik al koraalrood en felroze. En ook deze is wat expressiever dan al die nude kleuren. Pink a Boo van Clinique. Ik kreeg hem gratis omdat ik iets gekocht had bij Douglas.





Daar was  ik heel blij mee zeker nu ik steeds vaker lippenstift draag. Het eerste wat ik erover kan zeggen is dat hij boterzacht is. Echt heel cremig. En wat ik aan clinique zo fijn vind is dat er geen parfum in zit. Hij ruikt dan ook bijna naar niets.


































De verpakking is zachtgroen. Een beetje simpel. Wanneer je de stick koopt zit hij in een mooie stevige zilveren verpakking . Dus dat verschilt nog al met deze gratis variant. De inhoud is echter hetzelfde.







































































Hij is erg verzorgend en heeft een mooie glans. Hij lijkt donkerder op de stick dan wanneer je hem op doet. Dan is hij mooi zacht roze maar er zit ook een iets felroze gloed doorheen. Heel draagbaar voor elke dag. Omdat hij subtiel is. En nogmaals zo zacht dat ik de hele tijd met mijn lippen over elkaar ga.



























Je ziet hij ziet er echt anders uit dan hoe hij uiteindelijk op je lippen zit. Ik vind hem mooi maar het zal kwa kleur niet mijn favoriete lipstick zijn. Daarvoor is de kleur niet apart en niet sprekend genoeg. Kwa textuur vind ik hem helemaal geweldig. Zachter dan dit heb ik nog niet gehad. Het is een leuke lipstick voor erbij en fijn dat ik hem gratis gekregen heb maar ik had hem nooit gekocht. Maar dat is persoonlijke smaak en wil niet zeggen dat het een slechte of lelijke lipstick is. Clinique heeft geen slechte producten. Het blijft een van mijn favoriete merken.

De prijs ligt rond de 18 euro bij Douglas en Ici Paris. En wanneer je iets bij Douglas on line besteld krijg je hem gratis.


Wat vind jij van deze kleur?


Liefs,

Klaartje.
































mmnkmnxmnjmn n









1 opmerking:

  1. Persoonlijk had ik hem heel anders verwacht wel mooi dat je hem gratis hebt gekregen x

    BeantwoordenVerwijderen