Follow on Bloglovin

zondag 27 juli 2014

Mac lustre lipstick : See sheer

Als ik al lippenstift gebruikte waren het zacht roze en nude tinten. Maar die vond ik niet sprekend genoeg. Toch was ik geen fan van fel paarse en rode kleuren. Maar iets zachter rood leek me wel mooi. Daar ben ik naar op zoek gegaan en ik heb hem gevonden!
Van Mac. Mijn eerste Mac product en mijn eerste rode lippenstift.
Lustre lipstick in de kleur : See sheer. Een zacht koraalrode kleur, heel mooi.
































Waar ik woon hebben ze nergens Mac in de verkoop en toen ik bij mijn vriendin in Rotterdam was vonden we bij de Bijenkorf een grote Mac counter en bij Douglas.
Er werd harde muziek gedraaid en er liepen wel 2 mensen rond van Mac die advies konden geven en je wilde opmaken. Heel gezellig. Ik heb er ook iet heel lang over gedaan om de juiste kleur te vinden. 

De verpakking

Strak en zwart met witte letters. De lipstick zelf is ook zwart met zilverkleurige accenten.
Een prima klik systeem en hij gaat niet open in je tas. Niets irritanter dan dat en dat dan je lippenstift vies wordt.










































































Ik vind het een fijne lippenstift. Niet erg vet maar wel voedend genoeg. Over de kleur en hoe deze mij staat ben ik zeer te spreken. Ben er echt heel blij mee. Mijn vriendin heeft hem mij cadeau gedaan en nou is hij dus ook nog speciaal. super leuk.




















































Minpunten

Had iets romiger gemogen.

Pluspunten

Verpakking
Kleur
Mijn eerste Mac product;)

Nogmaals ik ben er blij mee en zou zeker weer voor een lipstick van Mac gaan.

Wat was jullie eerste Mac product?

Liefs,

Klaartje.


2 opmerkingen: