Follow on Bloglovin

dinsdag 22 juli 2014

Sun kissed met Chanel soleil identité

In de zomer is het prachtig om een lekkere bruine tint te hebben maar het is buiten veel te warm om echt te zonnebaden. Ik maak dan ook gebruik van een selftanner voor mijn gezicht. Zo krijg ik toch een sun kissed look maar geen rimpels door de zon!











































Het is echt een stevige super mooie verpakking. De tube is gebruiksvriendelijk en ook stevig. 



De belofte

Je krijgt een kleur alsof je naar de bergen of de zee bent geweest. Een uitgeruste teint die straalt van gezondheid. Voor een zelfverzekerde en gezonde uitstraling. het is een hydraterende en beschermende zelfbruinende cocktail voor een natuurlijke gebruinde tint.
Heeft een hydraterende werking duurt tot maar liefst 8 uur na het aanbrengen waardoor je huid soepel en heerlijk zacht blijft. UVB-filters zorgen voor een zonnebescherming SPF 8.


Niet geheel onbelangrijk bij zelf bruiners is de gebruiksaanwijzing. Je wilt geen oranje look en geen vlekken. Dus scrub ik mijn gezicht goed en smeer maar een dunne egale laag op.
Lees de gebruiksaanwijzing zorgvuldig door.







Het is een lekkere redelijk vloeibare crème die gemakkelijk uitsmeert wat heel belangrijk is.
Hij is niet getint maar zodra hij op de huid zit begint het bruiningsproces. Breng deze crème 
op egale wijze op het gezicht en nek aan nadat je deze gereinigd en gedroogd hebt. Vermijd hierbij de wenkbrauwen en de haarlijn. Goed je handen wassen na gebruik. Kan dagelijks herhaalt worden tot de gewenste tint bereikt is.





























Dit is voor gebruik





































Dit is de volgende dag na 1 keer gebruik

Ik heb de dag erna nog een keer gesmeerd en het bleef natuurlijk. Daar heb ik het bij gelaten want ik wilde het subtiel houden.
Ik ben zeker te spreken over dit product. Je huid krijgt een mooie gloed en blijft heel goed gevoed gedurende de nacht en dag.

Je kan deze self tanner kopen bij de Douglas en Ici Paris.

Heb jij een zelfbruiner waar je blij mee bent?

Liefs,

Klaartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten