Follow on Bloglovin

donderdag 18 september 2014

Groene make up look

Voor degene die het nog niet wisten is groen mijn favoriete ooglook. Ik bezit meerdere tinten groene oogschaduw in mijn collectie en mijn nieuwste aanwinst is een mosgroene matte kleur van Make up studio, die ik in Amsterdam kocht. Ik kocht daar ook een donkergroen oogpotlood en met deze producten maak ik vandaag een groene ooglook.
































Allereerst vermeld ik graag dat de make up van  Make up studio dierproefvrij is!
En betaalbaar.

















































































































Deze oogschaduw lijkt op de foto een beetje oker geel maar hij is echt groen.





























Ik heb voor de look meerdere producten gebruikt. Oogschaduw basis van Urban Decay.
Lichtroze oogschaduw van Dior. Witte highlighter van Dior en mijn favoriete mascara; de high impact van Clinique.En natuurlijk de oogschaduw en het oogpotlood van Make up studio.

Na mijn oogschaduw basis heb ik in mijn binnenste ooghoek en tot halverwege mijn bewegende ooglid de lichtroze oogschaduw aangebracht. Ik vind roze erg mooi in combinatie met groen en het maakt de ooglook minder donker en zachter.
Vervolgens bracht ik de mosgroene kleur aan op het bewegend ooglid en een beetje daarboven. Ook een beetje langs mijn onderste wimperrand. Boven even goed geblend
Langs mijn bovenste en onderste wimperrand trok ik een lijntje met het groene oogpotlood
en ik bracht een laagje mascara aan. Mijn wenkbrauwen een beetje bijgepoederd en klaar!



























































Een leuke look voor de herfst maar ik draag het hele jaar door groen hoor:)

Ik betaalde voor de oogschaduw 11.90  en voor het potlood 9.90 en dat vind ik helemaal niet erg voor dierproefvrije make up.
De kwaliteit is ook goed, ze zijn beide goed gepigmenteerd.

Wat is jouw lievelingslook, wat kleuren betreft?

Liefs,

Klaartje.



sssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten