Follow on Bloglovin

woensdag 22 oktober 2014

Catrice Absolute BRIGHT eyeshadow palette

Ik was op zoek naar een paarse/ lila oogschaduw kleur en ging op pad om eens tussen de palletjes van Catrice te zoeken. Maar daar vond ik meer dan alleen een mooie paarse kleur.
Ik vind het geweldig dat dit leuke budgetmerk dierproefvrij is. Wil je foto's en swatches zien
van dit Absolute Bright palletje lees dan gauw verder....































Ik vind de verpakking absoluut prima in orde. het doosje gaat gemakkelijk open.
Wat ik ook erg mooi vind is dat het dekseltje doorzichtig is. Je ziet meteen de kleuren en
ook het lettertype op de deksel vind ik mooi. Er zit een handige applicator in met aan de ene kant een sponsje en aan de andere kant een kwastje. Deze heb ik even op de deksel gelegd zodat je hem kan zien.











Het zijn zes highlighter kleuren die je een open look geven en bij iedereen passen.
Van links naar rechts: ivoor kleurig, heel zacht geel/ goud, licht roze, licht oudroze,
lila en heel licht bruin/goud. Echt hele mooie kleurtjes. Ik viel vooral voor de licht bruin/gouden kleur. De shimmer is heel subtiel dus het overheerst totaal niet. Dat is bij geen enkele van de zes kleurtjes het geval. het is gewoon een heel vrolijk, gezellig palletje! Absoluut waar voor zijn geld en voor iedereen bruikbaar.





























Dan gaan we nu naar de switches! De pigmentatie is goed. Wel moet je twee laagjes aan brengen om het echt dekkend te krijgen.































Ik ben erg tevreden met dit palletje. Ik vind alle kleuren mooi. Hij is zijde- achtig van structuur en niet overdreven shimmerig.

Je koopt dit palletje bij het kruidvat voor 4.99 euro. Dierproefvrij, mooi en lekker budget; wat wil je nog meer!

Wat is jouw mooiste make up van Catrice?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten