Follow on Bloglovin

maandag 3 november 2014

Metallic oogschaduw in PINK CLOUD. Federico Mahora.

Zoals belooft review ik vandaag de oogschaduw die ik kocht bij de presentatie. Een mooie roze metallic oogschaduw van Federico Mahora. Echt een fantastische kwaliteit voor een heel aangenaam prijsje. Een echte highlighter die UV- filters bevat!






De verpakking is degelijk en oogt een beetje luxueus door het zwart met de gouden letters.



























































De oogschaduw zit in een stevig, gemakkelijk te openen, rond zwart doosje zonder applicator. Maar ik pak toch altijd mijn oogschaduw kwastje van Zoeva. Er zit 2,6 g in.











































Voor metallic geldt dat zowel de lichte als de donkere tinten je ogen laten stralen. Deze oogschaduw is intens gepigmenteerd wat zorgt voor een goede dekking en een verzadigde kleur. Dit is zo ongeveer "the next best thing" naast een vanille kleurige highlighter oogschaduw. De kleur is heel licht zachtroze. Ideaal te combineren met bijvoorbeeld bruin, taupe en grijstinten.




















De textuur is fluweel zacht en brengt heel fijn aan. Het bevat o.a avocadozaadolie wat verzachtend en hydraterent werkt. Het bevat ook vitamine E en klei die de gevoelige huid rondom de ogen voedt.



Je kunt hem droog of vochtig aanbrengen. Vochtig zorgt voor een intensievere glans en kleur. 
IK kocht op de presentatie ook nog een automatic eye pencil in het zwart en een oogcrème .
Ben je ook benieuwd naar het automatic eye pencil lees dan mijn review via deze link.http://colorsandcreams.blogspot.nl/2014/10/fm-long-lasting-automatic-eye-pencil-in.html

Nadelen

Bevat geen applicator.

Voordelen

Bevat UV-filters en meerdere verzorgende bestanddelen

De prijs: 6,90.

De textuur is zijde zacht. 

Ik wordt blij van deze oogschaduw. De kwaliteit is hoog, zoals van een duur merk.
Hij is te koop bij een Federico Mahora distributeur.

Gebruik jij vaker matte of glanzende oogschaduw?

Liefs,

Klaartje.





1 opmerking: