Follow on Bloglovin

woensdag 26 november 2014

Ziaja event foto's + filmpje

Afgelopen zaterdag was ik bij het Ziaja event in de nieuwe winkel in Den Haag. Het werd gehost door Serena Verbon van Beautylab. Samen met ongeveer 20 andere beautybloggers werd ik verwelkomt met champagne en een lekker zoet hapje. Binnen enkele minuten kwam de eigenaar naar ons toe en hij sprak eén op eén met ons over ons blog en Ziaja natuurlijk. Ik laat vandaag foto's zien en een filmpje met een kleine tour door de winkel. Dit filmpje staat als een apart artikel voór dit artikel.































 Ik ben al een tijdje bekend met Ziaja en heb hier ook over geschreven, dat kan je hier zienhttp://colorsandcreams.blogspot.nl/2014/06/recente-ontdekking-op-budget.html.
Ik gebruik het dagelijks en ben er zeer over te spreken. Het is heerlijk spul voor een budget prijs en ik kan het iedereen aanraden. Ik zal binnenkort een unboxing doen van de producten die we van Ziaja kregen maar nu eerst naar de foto's van het event.


Zoals ik al zei hoste Serena het event en dat deed ze heel leuk, met een hoop humor en oprecht enthousiasme over het merk. Ze liet haar favorieten zien en vertelde daar iets over.

Meerdere medewerkers vertelden iets over het merk. Zo bestaat het al 25 jaar en wordt het in 52 landen verkocht. Het komt uit Polen waar het heel normaal is om goede huidverzorging te hebben voor een betaalbare prijs. Ze kunnen de prijzen laag houden omdat de verpakkingen simpel gehouden worden en de fabriek zijn eigen waterbron heeft.





Ze hebben ook baby producten met de meeste schattige verpakkingen!


Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben van de winkel en de producten.
Binnenkort een video waarin ik laat zien wat voor producten ik gekregen heb.

Ben jij al bekend met Ziaja producten?

Liefs, Klaartje.





3 opmerkingen:

  1. Hoi Klaar, na jouw enthousiaste verhaal over het Ziaja-event in Den Haag, en nu de foto's... wat een leuk winkeltje!
    Vind het logo van het product er heel leuk en fris uitzien (juist de eenvoud maakt het vaak verrassend) en... inderdaad betaalbaar. Dus dit product onthou ik ;) Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Klaar het berichtje is van mij hoor. Heb een andere naam gekozen met het opnieuw aanmelden op je blog. Gon x

      Verwijderen
    2. Haha ik dacht al(Hoi Klaar) kwam me bekend voor maar wist het niet zeker. Je kan Ziaja ook online bestellen. Ik wil ook niet dat mijn geld in een luxe verpakking wordt gestoken. Het gaat om de kwaliteit van de inhoud! En die is aan mijn huid te zien, prima;). Liefs x

      Verwijderen