Follow on Bloglovin

woensdag 31 december 2014

Favorieten 2014!

Ik heb afgelopen jaar veel mooie cosmetica ontdekt en wil dit met jullie delen. Het zijn de producten waar ik heel erg tevreden over ben en die ik dagelijks gebruik. Tevens koop ik echt alleen producten als ik er van te voren research naar heb gedaan en weloverwogen
de prijs/kwaliteit verhouding heb afgewogen. Ik kan deze producten daarom ook echt aanraden en hoop dat je er wat aan hebt/ gehad.































Om te beginnen was ik heel blij met mij some kind-a gorgeous foundation van Benefit.
De kleur is perfect en de dekking medium en heel natuurlijk.



 Mijn review hierover vind je hier.

Nog een favoriete foundation die ik in 2014 ontdekte is de Clarins extra comfort. Een prachtige foundation met een volledige dekking en die aanvoelt en verzorgt als een crème .









































Een review hiervan vind je hier.










Philosophy: Miracle worker. Bij dit product voelde ik elke keer weer dat het iets met mijn huid deed. Mijn huid prikkelde en daaraan kon ik merken dat het de doorbloeding stimuleerde. Zeker een keer het proberen waard! Een review vind je hier.



Philosophy: Micro Delivery Peel. na gebruik hiervan is mijn huid altijd super zacht. En op de lange termijn heeft het bij mij puistjes bijna terug gebracht naar nul! Een review hiervan vind je hier.































Mac: Landscapade. Deze highlighter doe ik met plezier elke dag op! Heel subtiel, zacht  en mooi. Een review vind je hier.





























Ziaja op zich. Afgelopen jaar veel fijne producten van ontdekt. Een absolute aanrader. Een minitour door de winkel in den Haag vind je hier.

Dit waren mijn favorieten. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

IK WIL JULLIE ALLEMAAL EEN FIJNE JAARWISSELING TOEWENSEN EN EEN FANTASTISCH 2015!!! 

LIEFS,

KLAARTJE.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten