Follow on Bloglovin

zondag 21 december 2014

Snow Fairy Christmas Nails

voor de kerst heb ik voor jullie  snowy sprookjes achtige nagels gemaakt. Heel gemakkelijk om te maken. Ik vind dat goud en zilver en glitter al zo vaak gedaan is dat ik voor wit parelmoer ben gegaan. Ik laat jullie zien hoe ik dat gedaan heb en welke producten ik daarvoor gebruikt heb.



Ik houd normaal niet van parelmoer nagellak maar drie laagjes van deze geeft precies het effect wat ik zocht. Ik begin met een nagelverharder als basecoat.





Daarna breng ik drie laagjes aan van de OPI lak : happy anniversary. Hij dekt lastig, na drie laagjes zie je nog mijn nagel erdoorheen. Maar dat stoort niet. Ik vind de snowy achtige glans prachtig. Echt een kleur lak die een sneeuwprinses op zou doen;). Sprookjesachtig.









Dan ga ik de nep diamantjes op mijn nagels plakken. Èen op iedere nagel, bovenin op het linker hoekje. Dit is een enorm gepriegel en de lak beschadigd hier en daar een beetje.Maar het geeft je nagels die extra touch en laat zien dat je er aandacht aan hebt besteed. Dus erop met die diamantjes. Schade of geen schade aan de lak! Onderstaande heb ik gebruikt.


Daarna heb ik een dikke laag topcoat erover heen gedaan zodat de diamantjes goed vast komen te zitten. Ik gebruik hiervoor mijn favoriete topcoat van OPI. Werkt heel goed.



En voilà een kind kan de was doen. Behalve het gepriegel met de diamantjes dan;). ik vind het mooi en het is wat ik wilde voor de kerst maar nu weet ik weer waarom ik nooit parelmoer lak gebruik. Het dekt niet goed. Toch is het effect tijdens de feestdagen super leuk en lekker sprookjesachtig. En je kunt dit met alle parelmoer kleuren lak doen!

    Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een positief, mooi, gezond en gelukkig 2015!                   
    
    Vlak voor de kerst komt de unboxing van de Candy Coated Countdown online. Dat      
    is die grote advent kalender van BENEFIT. Met een super leuke inhoud!!!!

    Veel liefs,

    Klaartje.


































Geen opmerkingen:

Een reactie posten