Follow on Bloglovin

maandag 15 december 2014

So Susan Radiant Glow Liquid Powder Shadow Palette

Dit dierproefvrije palette zat in een Pretty box en ik vond dat het tijd werd om hem te testen.
Het merk: So Susan spreekt me aan. Ik heb er meer producten van die ik nog wil testen.
Kijk je mee?































De verpakking vind ik prima. Niet heel bijzonder maar leuk genoeg. Het doosje is wel erg handig en compact. het opent en sluit goed en heeft een mooie kleur wat je niet vaak ziet.
Meestal zijn doosjes zwart of grijs/bruin.Het is lila/paars. Verfrissend.































Bij de kleurtjes had ik niet direct het gevoel dat het iets voor mij was. Het zijn gewoon niet mijn kleuren maar dat is persoonlijk natuurlijk. Het pigment was prima, wel iets vlokkerig maar bij het aanbrengen kwam dat helemaal goed.
























En dan nu de swatches.






























Alle kleurtjes.




































































Deze fulltime verpakking kost 11.99 . De producten van So Susan zijn niet in  Nederland verkrijgbaar. Je kunt ze bestellen bij http://www.sosusan.com.

Conclusie:

Positief: 

Dierproefvrij

Betaalbaar

Leuke verpakking

Negatief:

Lastige kleuren

Niet in Nederland verkrijgbaar

Vlokkerige structuur

Ik ben niet enorm enthousiast over de kleuren en de vlokkerige structuur.
Jammer maar misschien vinden anderen de kleuren juist wel mooi.


Was jij al bekend met So Susan?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten