Follow on Bloglovin

woensdag 28 januari 2015

NOTD new nobility glitter effect topcoat

Jaren gebruikte ik alleen maar matte nagellak. Ik had niets met glitter. En ineens vind ik het wel leuk. Vrolijk, kleurrijk en gewoon gezellig om te dragen. Ik ben een beetje op zoek gegaan naar mooie lakjes en kwam deze prachtige meerkleurige glitter topcoat van Anny tegen.































Ik heb er een oudroze matte lak onder van Bourjois waarvan ik de naam of het nummer niet kan zien, aangezien er een prijssticker op zit, die ik er niet vanaf krijg. Maar wat het leuke aan deze topcoat is,is dat je er echt elke kleur onder kan doen die je maar wil.






Ik zie veel blauw, geel, zilveren en roze glitters maar er zit ook een beetje rood in. Ik vind hem echt prachtig! En ANNY lakjes blijven altijd heel lang zitten. Het is kleur 730 new nobility glitter effect topcoat. De basis zijn roze kleine glitters en de andere kleurtjes zijn wat grotere glitters. Je hebt hem ook waarbij de basis blauw is en dan dezelfde kleurtjes. Ik twijfelde nog maar heb in totaal maar één blauwe nagellak maar wel meerder roze en rode etc.






























Na de basecoat heb ik een laagje van de oudroze bourjois lak opgedaan en daarna een laagje van de glitter topcoat. Zo bedacht ik me dat ik hem over al mijn nagellak kan gebruiken en zo heel veel looks kan maken. In plaats van één glitterlakje in één kleur.
Lekker praktisch hè.





























Het bourjois lakje is volgens mij niet meer verkrijgbaar. Wel soortgelijke van Bourjois. Dit is een lak die bijna een week blijft zitten. Beter dan de gellak van Sally Hanssen. De ANNY topcoat kostten 9.95 bij de Douglas. Ze hebben heel veel keuze!

Houd jij meer van matte, glanzende of glitter lakjes?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten