Follow on Bloglovin

donderdag 8 januari 2015

Gehwol voet-lotion met munt

Wat ik met bodylotion op mijn lichaam heb, heb ik ook met voetcrème. Het is goed voor mijn huid maar ik vind het echt helemaal niet prettig om met een lotion op mijn huid, mij te moeten aankleden. Hoe ik een tussenweg heb gevonden en welke lees je vandaag in mijn minireview.






























In de zomer kan je bodylotion en voetcrème lekker een half uurtje laten intrekken voordat je je aankleed, maar daar is het in de winter te koud voor. Toch is mijn huid in de winter droger en jeukt zelfs soms. maar dat enge gevoel met vettige voeten in mijn sokken te moeten, bah. Maar ik heb nou eenmaal een zwak voor zelfverzorging en heb meerdere
voetcrèmes uitgeprobeerd. En ze waren altijd te vet. Toen probeerde ik deze van Gehwol met munt. En dit is de oplossing.












Het is een hele zachte lichte lotion die meteen intrekt. En met een heerlijk mintgeur ruiken ze super fris.







Toch vind ik het nog het fijnste om niets te smeren voordat ik mij aankleed maar deze voetlotion is een hele goede oplossing!

Hij kost 8.95 en is online verkrijgbaar en in sommige drogisterijen.

Gebruiken jullie een speciale voetlotion?

Liefs,


Klaartje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten