Follow on Bloglovin

dinsdag 20 januari 2015

Ziaja Geitenmelk nachtcrème

Toen ik tijdens het Ziaja event in Den Haag in de winkel een beetje van de tester van de geitenmelkcrème op mijn hand smeerde was ik verliefd op de textuur. Deze nam ik dan ook sowieso mee naar huis. Het leek me een heerlijke crème voor de winter!






























Mijn voorkeur gaat altijd al uit naar volle rijke crèmes en vaak gebruik daarom s' ochtends een nachtcrème. Ik kon daarom niet wachten tot mijn potje nachtcrème op was en ik aan de geitenmelk kon beginnen. Hij komt in de bekende simpele verpakking van Ziaja. Geen toeters en bellen , gewoon een plastic potje met 50 ml. De verpakking is zilverkleurig met wit en kijk wat een leuk geitje erop staat.

































Zoals ik al zei is hij romig en vol. Hij is vrijwel geurloos. Je ruikt licht een basiszalf achtige geur. Ik vind dat helemaal goed. Ik heb het liefst geen parfum in mijn producten. Er zit een complex van geitenmelkwerkstoffen in, vitamine A en D.
































Er zit o.a sojaboon olie, bijenwas en geitenmelk extract in. Hij zou de huid voeden, verstevigen en fijne lijntjes verzachten. 

Mijn mening: Het is één van de zachtste crèmes die ik ooit geprobeerd heb. Hij trekt in maar er blijft een heel klein vettig laagje op je huid liggen. Precies genoeg om je huid de hele dag tegen de kou te beschermen. Na een dag voelt mijn huid nog gevoed en superzacht!

Dit is een blijvertje! Hele lekkere crème.

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten