Follow on Bloglovin

donderdag 12 februari 2015

So Susan 8-hour Cheek Stain, Sun Peach

Van het dierproefvrije merk So Susan zitten regelmatig producten in de Prettybox. Altijd met hele leuke vrolijke verpakkingen. Vandaag review ik de 8-hour Cheek Stain in de kleur Sun Peach. De stick is waterproef, parfumvrij, geschikt voor de vette huid en hypoallergeen.







In de eerste instantie leek deze stick mij niet handig. De kleur vond ik wel mooi maar de substantie niet prettig omdat je het niet subtiel kan verdelen en hij moeilijk op te bouwen is. Maar ik moet zeggen dat het meevalt. Je moet hem zeker niet te dik aanbrengen en je moet eigenlijk maar gewoon 1 streepje trekken en daarna uitvagen met je vingers. Maar we gaan eerst naar de verpakking. Deze is prachtig. Zwart met gouden letters en mooie bloemen erop.









Er staat duidelijk op de verpakking wat voor product het is, wat er in zit en alle voordelen natuurlijk. Wanneer je hem openmaakt komt er een rode plastic stick tevoorschijn.















Het lijkt nog het meeste op een grote labello. Nu ben ik benieuwd wat voor kleur hij aanneemt wanneer ik hem op mijn huid swatch. Eerst op mijn arm en daarna op mijn wangen.






































Help! Veel te intens! het lijkt wel schmink. Maar ik heb het ook veel te dik aangebracht. En je zal het niet geloven maar op mijn wangen is hij echt heel mooi. Daar heb ik hem heel subtiel aangebracht en dat was gewoon een kwestie van heel zacht drukken tijdens het stiften.









































Je ziet hij is nu niet meer zo intens. Het is nog even oefenen want ik gebruik altijd poeder blush. hiermee is het veel makkelijker om gelijkmatig aan te brengen. Maar de kleur valt me absoluut niet tegen. Er zit 20 g in en je hebt zo weinig nodig dat hij waarschijnlijk heel lang mee gaat. Hij is te koop bij Sosusan.com voor 29.95.

Naar wat voor soort blush gaat jullie voorkeur uit?

Liefs,

Klaartje.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit! Ik heb deze blush ook nog liggen, heb hem nog niet gebruikt. Ik vind een blush in poedervorm toch iets makkelijker. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je hem voorzichtig aanbrengt en daarna met ronddraaiende bewegingen uitvaagt kan hij heel mooi zijn. Misschien heb jij wel een andere kleur dan ik. x

    BeantwoordenVerwijderen