Follow on Bloglovin

woensdag 25 februari 2015

So Susan Concealer Quad

Wat een concealer wel niet voor je kan doen! Soms denk ik wel eens: welk make up product ik zou kiezen wanneer ik er maar één zou mogen gebruiken. Ik denk mascara maar concealer zou op de tweede plaats komen. Het maakt zoveel verschil! Je ziet er gelijk zoveel minder moe uit en het licht je op. Echt een topproduct. Vandaag heb ik voor jullie een review van het concealer quad van So Susan. Een leuk  dierproefvrij merk.































Kijk wat een leuke verpakking! Echt heel grappig. Op een witte achtergrond viel de verpakking weg dus ik heb zwart genomen. En ja ik heb de stof gestreken maar er zitten toch nog vouwtjes in:(. Maar je ziet hem goed en daar gaat het om uiteindelijk.





























Ook op de achterkant zijn de letters in goud gedrukt.





























Er zitten geen minerale oliën , geen dierlijke bijproducten en parfumstoffen in. Het product is verrijkt met morula olie.Die werkt hydraterend en vermindert roodheid en irritaties. Het is hypoallergeen en comedogeen en dierproefvrij. Het product zelf is in Italië gemaakt en de verpakking in China. Het is na opening 18 mnd houdbaar. En er zit 4 g in. Ik bewaar poeder producten vaak langer maar probeer me met vloeibare substanties aan de datum te houden. Ben in de eerste plaats hygiënisch en was je kwasten regelmatig.





De verpakking is stevig en simpel maar leuk omdat het dekseltje/ klepje doorzichtig is.

























































Er zitten vier kleurtjes in: wit, een roze, een perzikachtige en een iets meer donkere lichtbruinachtige. De structuur is hard, ik vind hem te hard. er komt weinig product vanaf en ik moet echt mijn best doen om wat concealer op mijn vinger te krijgen. Met een kwastje lukt het ook lastig. Dit vind ik echt een nadeel.






























Op mijn gezicht heb ik mijn oneffenheden geprobeerd te bedekken maar de concealers zijn heel transparant. Zelfs met meerdere laagjes kon ik mijn plekjes niet geheel bedekken. Wellicht de heel kleine lichtrode plekjes wel maar geen pukkeltjes en pigment vlekjes. Dit vind ik ook een nadeel. Ik vind hem veel te stevig van textuur om onder mijn ogen te gebruiken. daar is de huid te dun en te droog voor. Deze concealers zijn beter geschikt voor de vette huid.

Conclusie

Ik vind hem te stevig van textuur voor onder de ogen en hij dekt niet goed op pukkeltjes en pigmentplekjes. De verpakking is cool en het is fijn dat hij dierproefvrij, hypoallergeen en minerale olie vrij is. Ook mooi is dat hij Vegan is en verrijkt met een verzorgende morula olie. En de kleuren  zijn wel heel geschikt voor de meeste huidjes. Ik ga hem niet gebruiken vanwege de harde textuur. Jammer want het is verder is mooi product welke 22,99 kost.
Te verkrijgen bij www.sosusan.com.

Welke concealer gebruik jij?

Liefs,

Klaartje.

1 opmerking:

  1. Wat zonde zeg dat de concealer tegen valt hij ziet er inderdaad zo in de verpakking mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen