Follow on Bloglovin

dinsdag 31 maart 2015

Natural argan oil protective hand cream van Ziaja

Als ik iets veel getest heb zijn het wel handcrèmes. Je gebruikt het een paar keer per dag waardoor een tube al snel opraakt. En waardoor je snel weer een andere kan testen. Waar ik vooral op let, is het comfort. Trekt hij snel in en hoe voelt mijn huid daarna aan. Wat ik ook belangrijk vind is de geur. Als hij te sterk geparfumeerd is kan ik me daar echt aan ergeren. Het liefste ruikt hij licht naar een zachte geur en trekt hij snel in de huid. Plus: voelen  mijn handen na gebruik zacht en gevoed. Zal deze handcrème van Ziaja aan mijn eisen voldoen? Kijk je mee?










De verpakking is zoals ik van Ziaja gewend ben. Simpel en strak. Geen poespas. Meestal zijn de verpakkingen redelijk stevig maar deze dop had echt beter gekund. Hij gaat lastig open en het scharniertje van de dop is zo zwak dat wanneer je iets te stevig drukt, wat je al gauw doet omdat hij moeilijk open gaat, dan breekt hij af. Verder is hij prima. 






Achterop de de tube staat in het Engels, Duits en Spaans of Italiaans dat het een beschermende handcrème is verrijkt met argan olie en glycerine voor de droge en geïrriteerde huid. Versterkt de vochtbarriere en kalmeert de opperhuid. Hij voedt de zeer droge huid en laat deze zacht en glad achter. Er zit 80 ml in. Dat is niet weinig maar ook niet echt superveel. Tevens staan er de ingrediënten op. Waaronder natuurlijk glycerine en argon olie maar helaas ook minerale olie en siliconen.































De inhoud is echt heel goed. Een vrij stevige zachte crème die heel snel intrekt en dat is normaal niet zo met dikke texturen. Deze combinatie vind ik perfect. Daarbij ruikt hij heerlijk.
Ik ruik argan maar ook vanille en het is heel subtiel. Helemaal mijn ding. 



































































Je ziet mijn aderen goed maar ja die heeft iedereen.

Conclusie:

Hele fijne crème, favoriet! Maar de verpakking had sterker mogen zijn. Toch zou ik hem weer kopen. De geur alleen al. Je betaald 3.29 voor 80 ml bij Ziaja on line of in de winkels in Den Haag.

Wat is jouw favoriete handcrème?

Liefs,

Klaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten