Follow on Bloglovin

vrijdag 27 maart 2015

NOTD: Lancome 407N + Anny new mobility topcoat

Mijn favoriete langsthoudende lakjes zijn die van Lancome. Maar ook deze topcoat van Anny is super! Hij maakt al mijn lakjes als nieuw en de kleurtjes glitter kunnen over bijna al mijn kleuren heen. Tevens vind ik Anny ook een top merk! Zeker vijf dagen draag ik hun lakjes chipvrij. En voor lancome geldt hetzelfde. Maar wanneer ik een peel- off basecoat gebruik gaan ook de lakjes van deze merken gauw chippen. Dat komt door de zachte textuur van de peel-off base coat. Vandaag draag ik mijn lavendel- kleurige Lancome lak met daar overheen mijn Anny roze/zilver + allerlei kleurtjes glitter topcoat. Kijk je mee?































Als eerste gebruik ik de peel-off glitter basecoat van OPI. Dat vind ik de beste en ik heb hierbij geen nagellak remover  nodig, ook niet voor de laatste restjes. Het grote nadeel vind ik dat je lak super snel gaat chippen. Maar glitters kunnen zo super leuk staan dat ik het niet zo erg vind om het na 2.5 dagen er al weer af te halen. Zeker niet wanneer dat zo gemakkelijk gaat. Over de peel-off base doe ik Lancome 407N. Een lavendelgrijsblauwe kleur die erg sjiek staat altijd. Twee laagjes is het mooiste. Daar overheen gaat de New Mobility glitter topcoat 730. Daar heb je maar één laagje van nodig en hij droogt snel. En dit is het resultaat:








































Mijn nagelriemen zijn nog steeds heel droog. Terwijl ik ze supergoed verzorg:(


































































Op bovenstaande foto zie je de glitterkleurtjes het beste. Deze foto heb ik zo bewerkt dat de kleurtjes meer naar voren komen. 

Ik houd van Anny en van Lancome en ik weet dat ze beide, vooral Lancome aan de prijs zijn maar dan heb je ook wat! En de glitter topcoat kan ik iedereen aanraden die een lak wil die bij alle lakjes past!

Wat vinden jullie van blauwe nagellak?

Fijn weekend! Liefs, Klaartje.

2 opmerkingen: