Follow on Bloglovin

vrijdag 17 april 2015

Chanel Ombres Contraste Duo 70 Rose Majeur

Dit prachtige duo van Chanel bevat de perfecte perzik roze tint en een mooie paarse tint. Geen wereldschokkende kleuren. Menig oogschaduw liefhebber heeft deze twee tinten wel in haar bezit. Maar ik dus niet. En ik wilde voornamelijk de perziktint graag hebben. Dat leek mij een hele frisse en leuke tint voor de lente en de zomer. En ik ben er echt blij mee. En aangezien ik met zo'n doosje gemakkelijk 4 jaar doe, vind ik het niet erg om er wat voor te betalen. Dan heb ik ook gelijk de kwaliteit waar ik van houd.




De verpakking is wat we van Chanel gewend zijn. Mooi zwart met goud en witte letters.





Zoals altijd zit het duo doosje in een fluwelen hulsje wat ik heel lief vind maar waar ik geen waarde aan hecht. Ik haal het eraf en raak het eigenlijk niet meer aan. 







Zoals de naam al verklapt is het contrast heel duidelijk. Maar de combinatie maakt een super frisse leuke lentelook.


Er zitten twee aplicators bij. Een sponsje en een kwastje. Het pigment is prima en de poeder is zijdezacht. En je hebt geen fall out.



Ik heb mij ingehouden met de paarse tint maar die kan je pittiger aanzetten in de grease en dan overheerst deze. Ik ben nu vooral voor de roze tint gegaan. Ik heb heb ook paars in de buitenste ooghoek aangebracht en in de grease waar ik hem flink geblend heb.


Deze oogschaduw ligt nu nog in de winkels. O.a bij Ici Paris waar ze ook de andere contrast duo's hebben. Maar ik zou als ik jou was voor deze gaan;)

Conclusie

Zoete, leuke, frisse, mooie tinten om van de lente te combineren met bijvoorbeeld koraalroze kleding. Ik heb er al zin in!

Wat is jouw favoriete oogschaduw tint?

Liefs

Klaartje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten