Follow on Bloglovin

woensdag 20 mei 2015

NOTD ANNY 128.20 Friends Forever

Vandaag een NOTD met een kleur die ik heel mooi vindt. Ik houd van stoere kleuren die ook mooi staan bij donkere kleding. Maar zwart en donkerblauw vind ik te somber voor de zomer. Forever Friends van ANNY kan ik omschrijven als middengrijs met een vleug lila. Ik vind hem heel stijlvol en op een subtiele manier donker genoeg voor bij donkere kleding.































Ik kan wel zeggen dat de nagellakken van ANNY tot mijn favorieten behoren. De kleuren zijn prachtig en veelzijdig en ze blijven super lang zitten. Allereerst gebruik ik van ANNY: de 950 6 in 1.  Dit is o.a een basecoat. Daarna twee Laagjes Forever Friends en daaroverheen de 6 in 1, nu als topcoat.







Wat een superkleur is dit! Hij dekt heel mooi in twee laagjes maar één laagje vind ik ook erg mooi. Dan is hij wat lichter en zachter. Maar op de foto's heb ik dus twee laagjes op.



Conclusie

Ik vind dit een topkleur! En koop met een gerust hart een lakje van ANNY want ze hebben de mooiste kleuren en ze blijven tot 6 dagen zitten. Er zit 15 ml in en je koopt ze bij Douglas voor 9.95.

Wat vinden jullie een stijlvolle kleur die mooi bij donkere kleding past?

Liefs

Klaartje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten