Follow on Bloglovin

zaterdag 20 juni 2015

BRUSHONBLOCK By Susan Posnick

Dit product is ideaal. Ik had het al een tijdje op het oog maar vond het nog te duur. Toen bedacht ik me: "Anti rimpel crèmes zijn ook duur en aangezien de zon het meest verantwoordelijk is voor rimpels, kan ik net zo goed hetzelfde geld uitgeven aan een product dat mijn huid tegen de zon beschermt." Ik heb hem nu een paar weken in gebruik en ben er echt heel blij mee. Je borstelt de zonnebescherming (poeder) zo over je foundation heen en klaar! 

































Susan Posnick kreeg in de jaren negentig huidkanker en is zich van af dat moment gaan richten op de ontwikkeling van goede sunscreens. Natuurlijk bestaat er al vele jaren 
zonnebrandcrème met SPF. Maar wanneer een vrouw zich mooi heeft opgemaakt met o.a foundation dan is het lastig om daaroverheen een SPF aan te brengen. Er bestaan wel hele dunne smeerseltjes maar toch wordt je make-up er niet mooier op. Tevens vindt het merendeel van de mensen de plakkerigheid niet fijn. En wanneer je sport of zweet met een SPF op dan kan het in je ogen komen en dat prikt. Tevens krijgen er veel mensen puistjes van.

De verpakking is prima. Herkenbaar en er staat veel informatie op alle zijden van het karton.











































De ingrediënten zijn ook niet verkeerd. Zo zie ik o.a kamille, groene thee en jojobaolie.





















Eenmaal uit de verpakking zie ik een mooi stevig omhulsel met bovenop een dop en aan de onderkant een draaisysteem.






Op de laatste foto zie je de minerale poeder goed zitten. Het draaisysteem werkt goed en hij is zelfdoserend dus je verspilt geen poeder. wanneer je de dop eraf haalt zit de kwast in een oranje doorzichtig kokertje wat je omlaag kan duwen. Dan komt de kwast tevoorschijn.





Het is een fijne zachte kwast. Hij laat geen haartjes los en is precies groot genoeg om de poeder gelijkmatig aan te brengen. Wanneer je bijvoorbeeld nog poeder in de kwast hebt zitten dan doe je gewoon het kokertje weer omhoog en de dop erop, dan blijft de poeder gewoon goed tot de volgende keer dat je het gebruikt.


Op mijn arm zie je de poeder in een licht okergele kleur maar dat komt omdat ik er in verhouding veel poeder op heb aangebracht. Ik heb geprobeerd hem in beeld te brengen want eigenlijk, wanneer je normaal doseert zie je hem juist niet. Hij matteert een beetje maar is verder transparant op je gezicht. Je kunt hem trouwens ook onder je make-up gebruiken. En natuurlijk ook wanneer je geen make-up gebruikt.Hij is tevens geschikt voor het lichaam. 

Conclusie

Dit is echt zo'n product waar ik blij van wordt. Er is goed over nagedacht en eerlijk gezegd begrijp ik niet dat dergelijke producten niet gewoon overal verkrijgbaar zijn.
Je zou toch denken dat iedereen die foundation of BB crème gebruikt in de zomer hierna op zoek is. Je kunt het na je foundation meerdere malen per dag gebruiken en 
al je make-up blijft mooi op zijn plaats. Je stopt hem zo in je tas want hij is klein, smal en licht. het plakt niet , komt niet in je ogen, je krijgt er geen puistjes van, is hypoallergeen, water resistent en je kunt hem gemakkelijk schoonmaken en een refill bestellen. Dan is hij ook goedkoper dan de eerste die je aanschaft met de kwast erop.
Hij is prijzig: 39,95 en de navulverpakking is een tientje goedkoper. Maar het is een absoluut TOPPRODUCT en zijn geld helemaal waard. Er zit 3,4 gram in. Wat weinig lijkt maar je gebruikt er natuurlijk nooit veel van. Dat heb je met poeders!


Wat vind jij van dit product?

Liefs

Klaartje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne, uitgebreide review. Ik snap heel goed dat je hier zo blij van wordt. Het lijkt me inderdaad een heel fijne brush.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan inmiddels ook al zeggen dat de poeder mijn huid niet irriteert.Het enige nadeel vind ik dat je niet kan zien of je genoeg hebt gebruikt doordat de poeder transparant is. Verder top.

      Verwijderen